STANDARTINĖS GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Įsigijus produktus iš „Partner1“, pinigai gali būti grąžinami, atšaukus pirkimą per 30 dienų nuo atlikto mokėjimo dienos.
„Mokėjimo diena“ šioje Grąžinimo politikoje reiškia produkto ar paslaugų įsigijimo datą, įskaitant datą, kai „Partner1“ atlieka bet kokį atnaujinimą pagal atitinkamo produkto ar paslaugos sutarties sąlygas (Naudojimo sąlygos). Jūs galite atšaukti produkto pirkimą bet kuriuo metu, tačiau lėšos bus grąžinamos tik tuo atveju, jei prašymas yra gaunamas per atitinkamam produktui nurodytą grąžinimo terminą, jei toks yra. Pastaba: kai kuriems produktams taikomos kitokios pinigų grąžinimo sąlygos arba reikalavimai, įskaitant kai kuriuos produktus, kuriems grąžinimas netaikomas jokiomis aplinkybėmis. Tokių produktų grąžinimo sąlygos pateiktos žemiau.
STANDARTINĖS GRĄŽINIMO SĄLYGOS TAIKOMOS ŠIEMS PRODUKTAMS:
- hostingas (visi planai, išskyrus pirmąjį mokėjimą, pasibaigus bandomajai versijai);
- domenų perkėlimai (išimtis – .eu perkėlimai. „EURid“ negrąžina perkėlimo mokesčio. Jei dėl kokių nors priežasčių perkėlimas nepavyksta, klientas turi atlikti procesą iš naujo ir vėl sumokėti perkėlimo mokestį. Mokestis už .es perkėlimus taip pat negrąžinamas);
- SSL sertifikatai;
- Internetinių parduotuvių kūrimas
- El.parduotuvės priežiūra
- Socialinių tinklų priežiūra
GRĄŽINIMAS NETAIKOMAS ŠIEMS PRODUKTAMS:
- Google reklamai;
- Facebook reklamai;
- domeno vardo atnaujinimai;
Už produktus ar paslaugas, kurių naudojimas buvo sustabdytas, atšauktas ar nutrauktas dėl piktnaudžiavimo produktais, paslaugomis arba bet kokio kito Paslaugų teikimo sąlygų pažeidimo, pinigai negrąžinami.
Pinigų grąžinimo tikslas – kad klientai galėtų išbandyti ir suprasti, ar Partner1 teikiamos paslaugos atitinka jų poreikius. Vis dėlto, Partner1 jokiu būdu netoleruos piktnaudžiavimo naudojantis pinigų grąžinimu (t. y. prašant grąžinti pinigus už tas pačias paslaugas kelis kartus ir (arba) pakartotinai perkant ir prašant grąžinti pinigus už paslaugas, įsigytas dideliais kiekiais, ir t. t.). Partner1 pasilieka teisę vienašališkai atmesti užklausą dėl pinigų grąžinimo, jei atsiranda bent vienas iš piktnaudžiavimo pinigų grąžinimu požymių.
KITOKIOS GRĄŽINIMO SĄLYGOS TAIKOMOS ŠIEMS PRODUKTAMS:
Naujo domeno registravimas: pinigai grąžinami atšaukus registraciją per 4 dienas (96 valandas).
Domeno perkėlimas: pinigai grąžinami atšaukus registraciją per 4 dienas (96 valandas), jeigu registratorius dar nepradėjo perkėlimo proceso.
Atšaukus paslaugą, pinigai negrąžinami už visus ccTLD registrus.
MOKĖJIMO METODAI, KURIEMS TAIKOMOS KITOKIOS GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
Visi mokėjimų tvarkytojai turi skirtingas sąlygas ir reikalavimus grąžinimams, taip pat yra mokėjimo metodų, kuriems pinigų grąžinimas nėra taikomas jokiomis aplinkybėmis.
Informuojame, kad už produktus, įsigytus naudojant šiuos mokėjimo metodus, negalime grąžinti pinigų į pradinį mokėjimo šaltinį:
- Elektroninė bankininkystė (Lietuva);
GRĄŽINIMAI PERVEDUS PER DAUG LĖŠŲ Į SAVO PASKYRĄ
Pervedus per daug lėšų į mūsų sąskaitą, pinigai gali būti grąžinami per 30 dienų nuo atlikto mokėjimo dienos. Tam tikrais atvejais vietoje šio mokėjimo, pinigai gali būti grąžinami už kitus atliktus mokėjimus, jei šie buvo įvykdyti ne anksčiau nei prieš 30 dienų.
MOKĖJIMO GRĄŽINIMAS (ATŠAUKIMAS)
Jei bet kuriuo metu jūsų „Partner1“ paskyroje užfiksuosime bet kokio mokėtino mokesčio atsisakymą, grąžinimą, atšaukimą, mokėjimo ginčą, su mokėjimu susijusią sukčiavimo riziką ar kitokį mokėjimo atmetimą (toliau – „mokėjimo grąžinimas (atšaukimas)“), tai bus laikoma jūsų mokėjimo įsipareigojimų pagal šią sutartį pažeidimu, todėl sutinkate, kad „Partner1“ gali imtis visų galimų teisėtų teisių gynimo priemonių, kad gautų mokėjimą, įskaitant, bet neapsiribojant, neatidėliotiną jūsų „Partner1“ paskyros ir bet kokių domenų ar „Partner1“ paslaugų, užregistruotų ar atnaujintų jūsų vardu (toliau – „paslaugos“), nutraukimą be išankstinio įspėjimo. Be to, siekiant sumažinti su mokėjimais susijusią sukčiavimo riziką, jūsų „Partner1“ paskyroje taip pat bus išjungta galimybė atsiskaityti kredito kortele.
Jei bus atliktas mokėjimo grąžinimas (atšaukimas), jūsų „Partner1“ paskyra gali būti užblokuota be galimybės ją iš naujo įsigyti ar naudoti, o bet kokie tokioje „Partner1“ paskyroje esantys duomenys, įskaitant tam tikrą jūsų „Partner1“ paskyros turinį, funkcijas ar išteklius, gali būti anuliuoti ir prarasti.
Jūsų naudojimasis „Partner1“ paslaugomis ir galimybė atsiskaityti kredito kortele bus atnaujinti tik tada, kai:
- patvirtinsite ginčijamai operacijai naudotą mokėjimo būdą, pateikdami:
- mokėjimo įrodymą; arba
- paprastą cenzūruotą kredito kortelės nuotrauką su neuždengtais pirmaisiais 6 (šešiais) ir paskutiniaisiais 4 (keturiais) skaitmenimis.
- sumokėsite visus taikomus mokesčius, įskaitant visus „Partner1“ ir (arba) bet kurios trečiosios šalies paslaugų mokesčius ir išlaidas, kurias patiria „Partner1“ ir (arba) bet kuri trečioji šalis dėl kiekvieno gauto mokėjimo grąžinimo (atšaukimo) (įskaitant mokesčius už „Partner1“ paslaugas, suteiktas iki mokėjimo grąžinimo (atšaukimo), tvarkymo ir apdorojimo mokesčius bei mokesčius, kuriuos patiria mokėjimo tvarkytojas).
Atvejai, susiję su nusikalstamu sukčiavimu atliekant mokėjimo grąžinimą (atšaukimą) arba akivaizdžiu sukčiavimu atliekant mokėjimus (t. y. atvejai, kai perkant buvo naudojami suklastoti kredito kortelės duomenys), reiškia, kad paslauga bus nutraukta visam laikui be jokios galimybės ją susigrąžinti.
Jei dėl „Partner1“ atlikto mokėjimo kyla klausimų ar abejonių, prieš atliekant mokėjimo grąžinimą arba atšaukimą raginame jus pirmiausia susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad išvengtumėte „Partner1“ paslaugų atšaukimo ir jūsų „Partner1“ paskyros užblokavimo, taip pat nepagrįsto ar klaidingo mokėjimo grąžinimo (atšaukimo) pateikimo, dėl kurio jums gali tekti sumokėti taikomus mokesčius, be to, iš naujo sumokėti visus mokesčius, taikomus jūsų įsigytoms (ir atšauktoms) „Partner1“ paslaugoms.
Pasiliekame teisę užginčyti bet kokį gautą mokėjimo grąžinimą (atšaukimą), be kita ko, pateikdami atitinkamai kredito kortelių bendrovei ar finansų įstaigai bet kokią informaciją ir dokumentus, įrodančius, kad už tokį mokėjimo grąžinimą (atšaukimą) atsakingas Naudotojas iš tikrųjų patvirtino operaciją ir naudojosi vėliau suteiktomis paslaugomis.