Socialiniai tinklai tapo mūsų kasdienybe, be kurios nebeįsivaizduojame savo gyvenimo. Juose vartotojai seka ne tik savo draugų veiklą, bet ir mėgstamus prekės ženklus. Verslas, kuris moka tinkamai išnaudoti socialinius tinklus, gali gauti didelę pridėtinę vertę.
Socialinių tinklų nauda verslui:
1. Didesnis prekės ženklo žinomumas
Socialiniai tinklai suteikia galimybę verslui būti matomam ir pasiekti reikiamą auditoriją. Investavus net ir visai nedidelę sumą pinigų į reklamą socialiniuose tinkluose, galima pasiekti nemažą auditoriją, didinti savo prekės ženklo žinomumą itin konkrečioje, specifinėje auditorijoje, kuriai priklauso jūsų pirkėjas.
2. Lojalių pirkėjų būrimas
Socialiniai tinklai taip pat leidžia įsitraukti į bendravimą su savo sekėjais. Bendravimas skatina lojalumą ir augina pirkėjo pasitikėjimą prekės ženklu. Aplink prekės ženklą susibūrę pirkėjai dažniausiai ne vieną kartą perka su juo siejamas prekes, o suburti ir palaikyti ryšį su klientais socialiniuose tinkluose yra nesudėtinga.
3. Konkurencinis pranašumas rinkoje
Verslas, gebantis efektyviai išnaudoti socialinius tinklus, gali įgyti konkurencinį pranašumą rinkoje. Socialiniai tinklai leidžia lengvai įgyvendinti įvairius kūrybinius sprendimus ir taip išsiskirti iš kitų prekės ženklų. Kuo prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose originalesnė, patrauklesnė, tuo daugiau jis dėmesio susilaukia iš sekėjų, kurie dažnai tampa ir lojaliais pirkėjais.
4. Geras kaštų ir naudos santykis
Prekės ženklo reklama socialiniuose tinkluose kainuoja daug kartų pigiau, nei tradicinėse reklamos priemonėse. Taip pat socialiniai tinklai reklamą leidžia nukreipti į labai konkrečią auditoriją (konkretaus miesto, amžiaus, pomėgių ir t.t. asmenis), todėl investicija sukoncentruojama labai tikslingai, gaunant maksimalią galimą naudą.
5. Didesnis klientų pasitenkinimas prekės ženklu
Dabar daugelis klientų, kuriuos nuvilia prekė, drąsiai tai išsako viešai, socialiniuose tinkluose. Tačiau šioje vietoje krizė gali tapti ir galimybe. Viešas malonus ir dėmesingas įsitraukimas į bendravimą su nusivylusiu klientu, papildomos prekės pasiūlymas ar netikusios prekės pakeitimas gali tapti teigiamu verslo pavyzdžiu, kuris padidins ir pasitikėjimą prekės ženklu bei jo prekėmis.
6. Greitas pardavimų skatinimas
Socialiniai tinklai padeda lengviau skatinti pardavimus ir suaktyvinti išpardavimus. Per įvairias akcijas, išpardavimus galima pasiekti ne tik greitos komercinės naudos, bet ir pritraukti naujų klientų. Šiuo metu socialiniuose tinkluose tampa populiarūs gyvi vaizdo pardavimai, kai tiesiogiai bendraujant su prekės ženklo Facebook puslapio sekėjais yra pristatomos ir parduodamos prekės.
7. Klientų pažinimas
Socialiniai tinklai sugeneruoja didelį kiekį duomenų apie klientus, kurie seka prekės ženklo puslapį socialiniuose tinkluose. Taip galima daug geriau pažinti savo klientus ir duomenis apie juos panaudoti priimant įvairius verslo sprendimus ir, pavyzdžiui, reklamos biudžetą bei reklamos turinį orientuoti tik į labai konkrečią auditoriją.
8. Didesnis klientų srautas į internetinę parduotuvę
Kai internetinė parduotuvė nesulaukia pakankamo lankytojų srauto, mažėja ir pardavimai. Socialiniai tinklai leidžia lengvai nukreipti čia esančius lankytojus (tikslinę auditoriją, galimai besidominčia konkrečiomis prekėmis) į elektroninę parduotuvę. Didesnis lankytojų srautas ne tik gali užtikrinti didesnius pardavimus, bet ir teigiami atsiliepti internetinės parduotuvės reitingavimui Google paieškoje. Paspaudimai, pasidalinimai, „patinka“ reakcijos teigiamai veikia ir SEO optimizaciją, kuri padeda įgyti aukštesnes pozicijas Google paieškoje.
Partner1.lt profesionalai padės jums įžengti į socialinius tinklus
Šias ir kitas socialinių tinklų galimybes išnaudoti jūsų internetinėje prekyboje padės Partner1.lt profesionalai, kurie ne tik sukurs jūsų puslapį socialiniame tinkle Facebook, profesionaliai jį apipavidalins, atrinks jūsų prekės ženklo tikslinę auditoriją, sukurs kokybiškus, dėmesį traukiančius bei prekių pardavimus ir prekės žinomumą didinančius įrašus bei reklamą, bet ir realiu laiku analizuos, kurie įrašai ir reklamos buvo veiksmingiausi.